onsdag 28 mars 2012

Det är dags!




Ser ni något lila streck i skogen så är det bara jag!

Har väntat en längre tid med att införskaffa nya träningskläder då jag inte
varit i form men nu har det gått ett år så nu är det dags.
Jackan Adidas colorado wind jacket är ett fynd från intersport som jag fått av min man i dag!
Vi som bara skulle ner och prova ut rätt storlek till Simons fotbollsdress...hihihi

Jag gick upp en skostorlek när jag var gravid, hur sjukt är inte det!
Fick ett erbjudande från ellos, 40% rabatt på valfri vara (gällde alla varumärken) så
jag slog till och beställde ett par löparskor en storlek större från adidas.

Nu finns ingen återvändo, nu är det jag och spåret i vår och sommar!!!
Det får bli lite lugnt i början dock, shit hur ska det gå undrar jag lite nu...

Kram Frida







5 kommentarer:

  1. Det fixar du galant Frida :) Heja dig! krams

    SvaraRadera
  2. Frida, vi kan köra ihop! Ge mig cirkus sex veckor till så kan vi göra spåret osäkert! :) Kul att ses igår!! KRAAM

    SvaraRadera
  3. Själv ska jag ta tag i mitt "springliv" på allvar, vi får peppa varandra=)

    SvaraRadera
  4. Tänk vad lätt det kommer gå att springa nu när du har nya snygga kläder ;)

    Hann inte ner på öppna idag :(
    Sången är precis när A sover sitt förmiddagspass.
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är Frida! Jag håller med Cornelia, ge mig några veckor och jag är med dig i spåret:-). Stor kram Mia

    SvaraRadera