torsdag 22 mars 2012

LitEn Kudde


I dag fick jag ham dethär fina tyget och då sydde jag genast ett kuddfodral till
Olles kudde som han har i vagnen.

Tänker att ni också kan beställa ett LitEn kuddfodral om ni blir sugna, eller kanske ett helt set?


Jag har utgått från Olles väska som vi packar extrakläder och blöjor i när jag sytt
Olles LitEn mobil och kudde.



Såhär ser den pimpade vårvagnen ut.

I helgen kommer min fina kompanjon hem och vi kommer att sy upp en del grejer till
som kommer att finnas att köpa inom kort hos

Nu ska jag ut till solen igen!

Kram Frida

2 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du syr :) och vad söt han är i sin mössa :)
    Vart beställer du tyg i från? Tänkte sy mössa till Alwa. Är ute efter en röd men hittar ingen nånstans..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ; ) Jag har inte beställt några sådana mjuka tyger ännu men kolla stoff och stil de brukar ha ett roligt utbud.
      Kram

      Radera