söndag 18 juli 2010

Lycklig!!!!





Hej Vänner
Nu är jag hemma igen!
Vi har haft en fantastisk weekend hos pappisen. Vi har hunnit med massor av roliga saker.
Det var svårt för mig att bestämma vad jag skulle visa er för jag har hela kameran full med bilder från helgens aktiviteter. I dag visar jag er lite av de som fick följa med på kärran hem...
Tack snälla söta pappa för alla fina saker, din loppis är ett himmelrike för mig och många andra med vill jag lova!
I morgon ska jag visa er fler bilder från pappas loppis som jag rekommenderar er att besöka, där finns riktiga fynd, något för alla loppisgalna!
Kram F


2 kommentarer:

  1. Hej

    Otroligt fina grejs :) Älskar den klassiska vattenkannan och alla underbara trälådor, förstår du är lycklig! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina saker och vad MÅNGA saker! Det där fönstret skulle jag gärna vilja ha...
    Man kanske skulle åka dit.
    Kram

    SvaraRadera