fredag 23 juli 2010

SemesterTips Barnens Gård i Agebo

Hej Vänner!
Här kommer lite bilder från en aktivitetsgård i Agebo som vi besökt. Vill ge mina varmaste rekommendationer till att besöka detta härliga ställe. Här finns allt som finns på en gård, djur, höskulle, traktor och mycket mer. Fika, studsmattor, inte nudda marken bana och minigolf.
Det är stilla och fint och barnen älskar verkligen att vara här. I år är det tredje året i rad som vi varit där.

Inte Nudda marken Bana



Morfar gosar med fölet



Förväntansfulla barn som tar en glasspause




Vi åkte traktor med hölass, det var nog höjdpunkten tror jag.



Häst & Vagn






Morfar matar guldfiskarna








Tre små söta töser hand i hand.








Ridtur








Och om man inte ville rida på en riktig så fanns det bana med små hinder för dessa små hästar...







I tältet kunde man bli målad till indian.










Simon gillade att skjuta pilbåge såklart!












Indianflickan Maja.














5 kommentarer:

  1. ALLA barn förtjänar just en sån morfar!!! Så innerligt go han såg ut!!!

    SvaraRadera
  2. Åh sr riktigt mysigt ut! :D

    SvaraRadera
  3. Elisabeth, det var väldigt fint skrivet av dig är säker på att morfan sträcker lite extra på sig när han läser detta ; )

    Behöver en adress till dig Anna-Lena!!!
    Du har inte fått ditt kuddfodral ännu ju.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Vilket fint arbete du gjort och vilka fina bilder du tagit. Skulle jag kunna få använda dem på min hemsida?

    MVH
    Lotta Jonsson, Agebo Aktivitetsgård

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lotta!

      Vad roligt, självklart får du använda bilderna på din hemsida! Jag har dem säkert på min externa hårddisk om du behöver dem i annat format så hör du bara av dig så ordnar vi det!

      Mvh Frida

      Radera