lördag 10 juli 2010

Marknad och kär vän i Horn

Hej Vänner!
Det är inte klokt att jag har varit med familjen i Horn på marknad när det har varit säkert 35 grader varmt! Min söta vän Sofia är hemma på besök och om en vecka kommer hon för att stanna under semestern och jag är alldeles lycklig i hjärtat! När vi var på marknaden berättade jag att jag blivit så inspirerad av ett inredningsreportage i Vakre Hjem. Härliga Jossan i In my House hade en åra med skyltar på hemma hos sig och jag vill väldigt gärna också ha det.
Sofia sa; det har vi säkert någon i något uthus och lite driv-ved med som du kan få!!!!!
I LÖV U SOFIA!!!! Okej jag har druckit lite rosévin meeeeen med eller utan så är du en härlig människa! Såhär fint är det i mitt vardagsrum nu! Och jag kommer hitta till sjön, city och skogen hela sommaren.....hihihihi



Röda trällor blev mina och jag känner mig somrig som aldrig förr...


Detta sköna set handlade min vän Sofia för en billig peng, aj like a lot!

Och detta fick jag för endast 15kr.....kunde jag lika gärna tappat som Jessa skulle sagt!

Kram F




1 kommentar:

  1. Halloj!
    WOW!!! Vilken tillbakablick för mig när jag såg "kannasetet". Min mormor hade ett sådant som hon alltid serverade mig & min syster saft med. Det var alltid JÄTTEgott att dricka och hälla ur:)
    Åran, med de härliga skyltarna är ju LÄCKERT!
    Stor kram från mig// Mimmi

    SvaraRadera