tisdag 6 juli 2010

Nytt i min besticklåda & på min skrytvägg











Hej Vänner




Har hittat dessa Fiiiiina gafflar och skedar på Erikshjälpen i dag, i love loppis och second hand!


Tusan så fina på ett uppläggningsfat liksom!



Har även köpt en helt galen grej som jag aldrig trodde att jag skulle göra....

Men efter att jag sett horn i olika sammanhang så har mina ögon tyckt att de är helt okej på en vägg om man blandar upp det eller sprayar det. Jag har valt att ha dem som de är för de passar med färgerna på ramarna och bokstäverna.


De får symbolisera mamman i huset när hon är arg...hahaha vilket faktiskt inte händer särskilt ofta alls....


Kram F

3 kommentarer:

  1. Jag trodde inte att du kunde blir arg över huvud taget!

    Du pratade ju om en sida på nätet som Maja visat dig där man kunde arbeta med bilder. Jag har glömt! Kan du visa mig?

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vilken URSNYGG bild på dig Frida :) Hornen på skrytväggen visar jag inte Crille för hans troféer får BARA hängas upp i garaget hos oss. Han kommer bli så avundssjuk:) Ha det så gott i den underbara sommaren! Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Hej tjejer!

    eller lärare kanske jag skulle säga för det är ni båda ; )Cissi, sidan heter www.picnik.com finns grejer där som är gratis och andra som som koster pengar. Jag jobbar numera i ett annat program som jag fått som inte är gratis.

    Mimmi, tack rara du! Visa inte Crille man vet inte hur länge de får hänga kvar här de ändras snabbt... ; )

    Önskar er båda en jättefin fortsättning på denna sommar! Kram F

    SvaraRadera