fredag 18 maj 2012

Att fota en klätterETTA!









God kväll vänner!


Tyckte det var längesedan jag fotade Ollebus
och tänkte att trots han har feber
(vilket faktiskt inte märks så mycket på en livlig ettåring)
 så skulle jag göra ett försök.
Jag tog fram en bysse och en pall och en väska och målade upp en bild
 av hur skitbra det skulle bli....
Det blev bra men inte som jag hade tänkt mig.

1. Olle har lärt sig att gå på riktigt
det innebär att han snabbt förflyttar sig från A-B och jag hänger inte med.
2. Olle älskar att klättra och är fullkomligt orädd.

3.Olle är helt ointresserad av en gammal bysse i trä.

4.Olle kan gå med på att sitta i väskan en kortis för att mamma ska förklara på bloggen
 att de har varit i Hultsfred och tagit passfoto hela familjen
 i hopp om att hitta en sista minuten resa som inte kostar skjortan.

Trevig helg på er!

Kram Frida

3 kommentarer:

  1. Fina bilder! Tänker att den här appen skulle vara något för dig: http://www.dagensmedia.se/nyheter/dig/article3476320.ece
    In och kika vettja!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Och jag som tycker de är svårt att fota Lucas nu när han sitter! Han sitter typ inte still utan gungar åt alla möjliga håll o liksom hoppar lite upp o ner... vilket resulterar i mestadels suddiga kort... Nu märker jag att de alltså inte kommer bli bättre ;) hihi... Han gör ju inte som jag säger!!! ;) hahaha... vi får helt enkelt hålla våra visioner i huvudet :P

    Fin är han lilla Ollebus :)

    SvaraRadera
  3. Har lilla Olle lärt sig att gå?
    Är alldeles för längesen man sågs, då man inser att tiden rusar iväg..
    Fina bilder även om det inte blev som du tänkt dig ;)

    SvaraRadera