torsdag 10 maj 2012

Att vara stolta som små tuppar....












I dag var jag inne hos vår återförsäljare gulliga Marika som har
butiken Äntligen Barn.

Hon hade gjort ett jättefint jobb med LitEn.

Om ni bor i stan så in med er och kika vett ja för from NU så kan ni köpa
LitEn Napphållare, LitEn barnvagnsmobil och LitEn Vimpel hos Äntligen barn.

De har så mycket fint i denna butiken, jag skulle lätt kunna gå bananas där inne.

Jag och Ida är stolta som små tuppar för att ha en så fin butik som LitEn återförsäljare.

Ps. Eftersom det inte är möss säsong så kommer man inte kunna köpa mössorna i butik ännu.
För er som inte bor i stan så går det självklart fortfarande bra att göra sin beställning hos
Kram Frida

3 kommentarer:

  1. Ja jag såg det idag när jag va inne! Så fint allt är och fint uppställ det var.
    Ni är verkligen duktiga!
    Kram Bonnie

    SvaraRadera
  2. klart ni ska vara stolta som tuppar! De gör ni helt rätt i :) duktiga ni! :) Blev superfint i butiken! Jag visade skrytsamt upp den Drutt som Lucas fått av er när jag var inne hos henne :) hihi

    SvaraRadera
  3. Superkul med era fina grejer i den jättehärliga affären. Jag köpte en LitEn Astrid som jag tror blir en uppskattad doppresent på lördag :)
    Ha det bra!!

    SvaraRadera