tisdag 1 maj 2012

Radio & Awards


 En bild på en spektakulär radio som snart kommer att bo i mitt kök!

OCH SÅ EN AWARD från gulliga A med bloggen och butiken Torparlycka.
Tusen tack!


I awardsen ingår ett par saker, som att:
1, Länka tillbaka till den som gav dig Awardsen
2, Sända den vidare till 5 bloggare som har mindre än 100 följare
3, Svara på 5 frågor

Följande bloggar får mina awards denna gång:

En mysig blogg om gamla ting som får nytt liv.

En blogg om när livet inte alltid blir som man tänkt sig.
En blogg om en underbar mamma och pappa och en fantastisk liten Lucas.

En fantastisk blogg om mamma Pernillas vardag och lilla Alwas framsteg.

Hos Emma är det gott och blandat.
Här inne kan du läsa om inredning, graviditet och en massa bra tips på olika sorters skönhetsprodukter.

En blogg om livet, kärlek, träning, musik, mat och hälsa.


Så till mina frågor och svar;

1,Varför började du att blogga?Jag började att läsa inredningsbloggar och efter en tid tänkte jag att det vore
kul att prova på själv. Kanske kunde jag inspirera någon annan med mina foton och min inredning.
Därefter kom vår Ollebus och då blev bloggen ett sätt för mig att hålla min familj uppdaterade
om hans utveckling.
2, Vilka bloggar följer du?Inredningsbloggar och mammabloggar och lite lokala bloggare såklart...
3,Vilken är din favoritfärg?Vitt och blått och just nu till sommaren så är jag sugen på pudriga pasteller.
4, Vilken är din favoritfilm?Hahaha jag vet inte, jag är sämst på att komma ihåg vad filmerna heter som jag sett.
Kommer aldrig ihåg vilka skådisar som är med och glömmer hela tiden bort deras namn.
Detta är väldigt ironiskt med tanke på att jag själv ville bli skådis när jag var yngre.
A lovesong for Bobby Long får det bli efter att jag frågat Johan vad min favoritfilm heter.
5, Vilket land drömmer du om att besöka?Jag vill till Italien med min stora kärlek någon gång!
Besöka någon vingård och äta italiensk mat....

Självklart är det frivilligt att delta=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar