lördag 5 maj 2012

Varför Därför Pyjamas



Ollebus fick en jättefin pyjamas med robotar på från Åhlens när han fyllde 1år.
Vi var i Västervik för att kärleken skulle in Här till duktiga Matte ett par timmar...

Det blev en tur för mig och barnen på stan och självklart även en tripp till Åhlens
där jag fyndade tre till Varför Därför pyjamasar på halva reapriset....50kr st!

Ja och så en tripp till favvobutiken ogräs där jag hittade en apgalje som jag ska hänga Olles
pippitröja på.

Tyckte att den var skitsöööt och den kommer passa finfint i Olles framtida barnrum.

Nu blir det en promenix för mig och kanske en färsk annanas till kvällen för att
stilla sockersuget lite.

Kram Frida

1 kommentar:

  1. Låter ju toppen! Vilka fynd :) hihi... ja ogräs... jävla affär ;) hihi... där är de INTE svårt att göra av med sina pengar! Hoppas Olle slipper feber o ni andra med. Ha en skön helg.
    Pussen o kramen <3

    SvaraRadera