söndag 13 maj 2012


Fredagen tillbringar vi på Astrid Lindgrens Värld med
härliga vänners sällskap.


På lördagen var det busväder.
Det blev en städ och färga mammas och dotters hårdag.


I dag bar det i väg till Västervik för fotbollscup.
Solen sken, kaffet smakade gott och Simme hängde ett mål!
Olle tog Ottos pappas stol när han gick hahaha vilken sköning.

Jag har inte hunnit med bloggen alls, det beror på att det har varit full rulle hela veckan.
Johan har ju ryggskott så jag har varit ensam med alla bestyr.
Have a nice som svärfar skulle ha sagt....


Kram Frida






3 kommentarer:

  1. vilka härliga dagar :) Vi var på ALV idag :) Urmysigt o riktig sommarkänsla :)

    SvaraRadera
  2. just ja jag glömde ju att du frågade om bilderna i instagram :) jag har laddat ner en app som heter frametastic som jag gör dessa i... :)

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig helg ni har haft :)
    Vi har inte hunnit med ALV än men siktar nog på torsdag :)
    Kramar

    SvaraRadera