onsdag 2 maj 2012

Visar Ollebus hängslen litegrann


Så fina hängslen från rockefella fick han av Tuva, Ida och Peter.
De är lika fina på som hängandes, lilla gobbe!


Såhär glad blir man när man får tag på mammas mobil.


Och ibland är jag mest bara fundersam....


Självklart svidade vi om till kortbyxor och solhatt och kände lite på hur gräset kittlade under tårna, händerna och knäna. Det hade varit stolligt annars när solen lyste så fint.


Å så gungar vi ju lite i gungan som han fick av farmor och farfar i födelsedagspaket såklart.

En bra dag har det varit vill jag lova, jag har visst gått borgenrundan på förmiddagen och sprungit
3,6:an på kvällen. Med solen kommer träningslusten tillbaka ; )

Kram Frida

5 kommentarer:

  1. Olle är bara så himla go, och hängslen,,, åhhh:)) kram fina:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tindy, Ollebus och jag tycker att du är lika fiiin å go. Jag veeeet hängslen är något jag har fått dille på nu, skulle vilja ha ett par själv som ser ut som de gjorde förr i tiden du vet...Kram till dig

      Radera
  2. Men hur söt får man vara? :)
    Vad duktig du är som både promenerar och springer.
    Här känns det mest som om jag fikar och ja fikar. Måste ta tag i Beach 2012 och det snart ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hen är allt en liten goding. Jag har ju precis börjat att promenera och springa...hahaha det var för att jag också visst hade fikat i ett år nu. Jag har ju ursäktat mig med att jag har varit typ nyförlöst i ett helt år...Du är så liten och nätt så fika på du bara ; ) Kram

      Radera
  3. Duktiga du!!! Ang vassen, där tror jag inte du behöver vara! Snarare jag, du kan inte ana hur mycket jag håller in magen på bilden :P

    Tack för awarden, såg att den var frivillig o jag vet ju att jag brukar dra mig sånt så jag förbereder dig på de redan nu :P

    Fina Olle, tuffa hängslen!

    SvaraRadera