söndag 14 augusti 2011

Klick klick på ett kick!



Visst börjar det bli kyligare och mörkare om kvällarna nu...
och eftersom mamman har 10kg kvar innan hon kommer i jeansen igen så måste hon klicka hem något
som passar...Trodde nog aldrig att jag skulle säga att jag längtar till hösten men nu gör jag det!
Jag längtar efter den friska luften och prasslande löv under fötterna, varma stickade koftor och långa halsdukar. Vinden som blåser i mitt hår och rosröda kinder. Dricka te i den STORA indiskakoppen, tända ljus och elda i kakelugnen...

I dag har jag lämnat ett projekt till min duktiga svärfar....
Spännande att se hur det blir när det är klart....
Bilder kommer när han har snickrat färdigt i verkstaden och jag har lovat att bjuda på korv när det är klart!

PS Vad roligt med så många besökare , facebook är bra skit ibland...

Kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar