måndag 22 augusti 2011

Voila...



Nu är den klar min alldeles egna lampa och jag vet inte riktigt vad jag tycker....
Ska man behöva lära sig älska en lampa??? Antingen så gillar man den eller inte liksom.
Jag hade en helt annan bild i huvudet och vems fel är det???
Jo det är Ernst och hemmakanalens fel som fick det att se så lätt ut.
Det tog skitlång tid innan jag hittade några pinnar, jag gick hela 5km och hittade ändå inga som var skitbra...
Sen tog det inte 5 minuter som det gjorde för Ernst på tv att göra lampan...de tog hela kvällen och nu vet jag faktiskt inte ens om jag gillar den. Jag sitter och tittar lite besviket på den och liksom suckar lite för mycket för att säga att jag är nöjd...

Sover på saken så får vi se...

Kram Frida

8 kommentarer:

  1. Jag tycker att det var en skitsnygg lampa! Du är hur duktig som helst Frida :) Älska lampan säger jag!

    krams!

    SvaraRadera
  2. Tack tack Cilla. Nästa vecka är ni en mer i peppveckan....

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Cissi! Lampan blev kanon!
    Åh så bra! Då ska du få så mycket pepp så du anar inte. Man kan inte annat än göra som man lovat.

    SvaraRadera
  4. Amen JO för böveln! Skit snygg! Bra jobbat vännen! :)

    SvaraRadera
  5. Den blev ju kanonfin Frida. Jag vill också ha en!

    SvaraRadera
  6. skit snygg! gå och leta mer pinnar sa ja!!!!!
    jag vill också ha en :-)
    kraaaaam
    Maria

    SvaraRadera