lördag 13 augusti 2011

Vill ha!!!!!


Näe nu vill jag ha igen....Vad är det med detta materialistiska habegär???
Skärmväggen är nästan ett måste faktiskt... Skulle vara så fint att dela av sovrummet med.
Vår sovsida och lilla olles! Du hittar den på ellos!
Så har jag letat efter något att förvara leksaker i och fann denna ursnygga turkosa tvättkorg, ajajaj vad den skulle passa fint. Den kommer från underbara afroart!

Jag och J avrundar kvällen som även är min stora kärleks födelsedag med ett avsnitt av sopranos...
eller Johan tittar på sopranos och jag dreglar vid datorn...
Han är nöjd i kväll, har fått fina och tekniska prylar (bläää) så kanske att jag skulle lägga huvudet på sne och le och visa vad jag önskar mig...ja just det...det är ju ett år kvar till jag fyller år, suck!
Kanske man bara kan fira att ja är en sjudundrande bra trebarnsmorsa i mina bästa år...hahaha
Vi får se..

Kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar