onsdag 10 augusti 2011

Stoppa Tiden för tusan!




Nu går det alldeles för fort....
Jag försöker att njuta så mycket det bara går men varje morgon när jag vaknar så knackar nästa framsteg på dörren. Han skrattar högt , håller på att få tänder, vill sitta upp och vara med hela tiden.
Han hatar att åka bil och är inte stormförtjust att ligga i sin vagn iallafall inte i vaket tillstånd
MEN han älskar att hänga framåt i babybjörnen!
Han sover om nätterna vilket är bra för en mamma som varit van vid sina stora barn som inte väckt sömntutan på flera år.....Högsta betyg till Olle som låter mamma fortsätta att få sin "skönhetssömn"!

Ni kanske tycker att jag är ute och svävar i min inredningsblogg, det är riktigt!
Jag vill ju dela med mig av Olles framsteg till mina nära och kära som inte bor här så nu kommer jag bredda
innehållet i bloggen. Självklart beror det också på att jag inte kan lägga lika mycket tid på mitt inredningsintresse då det finns andra viktiga små saker som jag inte vill missa för allt i världen!

Kram Frida

5 kommentarer:

  1. Självklart!!! :D Och till fördel för den söta lilla korven... :D Det förstår vi väl! ;D MYS vidare och ha det såååå bra!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken finfis! Såååå söt!! Kram kram/Cornelia

    SvaraRadera
  3. Hej Frida. Vilka fina bilder du lägger upp. Låter härligt att vara hemma och njuta med den lilla godingen.
    /Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni för era rara ord!
    Jenny! Vad roligt, har inte läst din blogg tidigare men nu har de ännu en besökare ; )
    Anna-Lena och Conne era bloggar besöker jag titt som tätt! Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Åh du är så välkommen :-)
    Jag länkar till din om det är ok. tycker att du tar så fina och inspirerande bilder så det är jättekul att titta in ibland.

    SvaraRadera