fredag 27 april 2012

Återförsäljare av LitEn...









WOOP WOOP!

Snart kan du köpa LitEn sortimentet hos Marika i den
finfina barnbutiken Äntligen Barn här i stan.

Det ska bli så spännande att få leverera våra barnvagnsmobiler, napphållare,
vimplar och så småningom även mössor till en butik med ett sånt härligt utbud.

Inom två veckor kan du gå in och känna och klämma på vårt litEn sortiment
och har du inte varit där tidigare så rekommenderar jag att du kilar dit.

Man kan inte annat än att bli glad efter att ha varit där.
Här finns de rätta sakerna för att sätta färg och stil på barnrummet vill jag lova.
Självklart finns det även en hel del fina leksaker.

Ett litet tips är att gå in och gilla Äntligen Barn på facebook
på så sätt har du koll på nyheter och olika erbjudande.

Just nu är det 20% rabatt på ursöta tapeter från intrade (gäller tom 28/4)

Trevlig helg!

Kram Frida








2 kommentarer:

  1. Hej hej fina! Hahaha... jag förstod att de var något sånt på gång :) hihi! SÅ HIMLA KUL!!!! Så glad för er skull!

    Måste ha varit för att jag gick bakom o gjorde reklam för en LitEn Drutt ;) hihi

    Lycka till o jag hoppas också att vi ses snart! kramar <3

    SvaraRadera
  2. Men Gud vad roligt, grattis :)
    Har varit inne i affären en gång och det var nästan jobbigt för det fanns så mycket fint. Nästan för mycket :)
    Kram

    SvaraRadera