tisdag 24 april 2012

Det är en stor dag i morgon



I morgon fyller våran Ollebus 1 år!

Ååå vad jag har sett fram mot att baka hans första tårta och duka upp till
ett alldeles underbart kalas...

Men ibland blir det inte alltid som man tänkt sig.
Jag fick feber och ont i hela kroppen i söndags natt och har varit sängliggandes sedan dess.

Det var en väldigt besviken mamma som ringde bageriet och beställde hans första tårta i dag.

Maja och Simon ska göra chokladbollar och kolakakor och kärleksmums,
vilken tur att jag har så stora och snälla barn som hjälper till.

Det ska nog bli ett riktigt bra kalas i alla fall!

Kram Frida

3 kommentarer:

  1. Supermorsan Frida får också bli sjuk, och en köpetårta är minst lika bra! Gulligt av syskonen att hjälpa till. Ni har fina barn. Hoppas att du mår bättre snart Frida. Krya på dig. Kramar Cilla

    SvaraRadera
  2. Åh vad tråkigt att du är sjuk, men även att du fick beställa tårta så kan du kanske baka en efteråt. Bättre sent än aldrig? ;)

    Blir det kalas för hela slanten nu i helgen? :)
    Skickar ett gäng krya på dig kramar

    SvaraRadera
  3. Åh tråk... krya på dig fina! Tror de kommer att bli ett superkalas :)

    Klart du ska kolla in den orangea tröjan :) Älskar den! :) Fin över klänning också :) Den kostar 500 kr o jag såg idag att de hängde några kvar, vet ej stl. Var ju någon månad sen jag köpte den.

    Hoppas ni får en riktig superdag imorgon :) krama Olle från oss, pussen<3

    SvaraRadera