tisdag 3 april 2012

Västerviks trippen



I går packade vi bilen full med två vagnar, en kusin, en faster, en mamma och en Olle.
Det bar i väg till Västervik för lite miljöombyte, shopping, överlåtning av en liten pepp present och lite senare skulle vi möta
upp Olles farmor och farfar för att äta lunch tillsammans.

Vi hade några småpresenter med oss till familjen Blixt
som vi saknat här hemma och på öppna förskolan.
Olle och Leon ville ge sin kompis Lucas något för att han är en sann goding!

Dagen var underbar, jag la mina pengar på Ogräs och Åhlens.
Det bidde en sparelefant, gummistövlar, solmössa och pyjamas till
Ollebollebus ettårsdag.

Jag köpte en liten färgglad plånbok och ett iphonefodral i koboltblått eftersom
det är en färg som gäller i vår...(och för att jag är skiträdd för starka färger på klädesplagg.)
Va har hon en iphone tänker ni nu...
Jag har fått en trea av en vän som har gått upp sig en siffra men jag har inte fixat abonemang
så ropa inte hej ännu hahaha

Jo så köpte jag en del till vår påsklek som vi har också så nu är det klart ; )

Kram Frida


2 kommentarer:

  1. hahaha...familjen blixt, nu skulle Peter läsa ;) hihihi... varje gång de står de någonstans så säger han; Va fan, de flesta av oss heter ju Sidenbäck ;) Hahaha! Känslig kille :P Men jag heter ju Blixt o jag bestämmer ju ;)

    Ogräs kan man gå runt i läääääänge :) Har hunnit med några varv därinne under mars månad ;) Så klart har jag också kommit ut med några påsar därifrån ;)

    KRAMEN

    SvaraRadera
  2. Hej fina... ska du o Olle till ÖF imorgon? De ska tydligen vara öppet. Vore ju kul om någon är där när man kommer ;) eller har folk slutat gå dit under denna månad ;)? Vet fler som tydligen inte varit där på ett tag. De kanske är "ute" nu ;) haha... gäller ju att hänga med i trenderna ;)

    bamsiga kramar

    SvaraRadera