torsdag 19 april 2012

Femtioelva blöjbyten...






Två små risgryn är uppe där nere.

En vapampyrtand uppe och tre till på gång...

Varför blir dem lösa i magen när de får tänder?

Jag är ju helt svettig nu efter två dagars hektisk tid av bara blöjbyten.
Stackars liten Ollerumpa...

Ja så om i undrar vad jag gör så vet ni....

Ps. Fina kollegan har handlat nya tyger i Göteborg och jag dör litegrann när jag
tittar på bilderna i mobilen...

En litEn vimpel till Olles Ettårskalas ska det bli och självklart en massa nya
LitEn barnvagnsmobiler, lite tunnt i lagret nu.

Kram Frida




8 kommentarer:

  1. Jag väntar oxå spänt på att det ska dyka upp en 3.e tand hos Alwa. Hon har varit snuvig länge och sjuk då och då! :)

    Haha då vet jag vad du styr med om dagarna ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stackars Alwa. Det är inte roligt när de är sjuka.

      Radera
  2. Kiss his little as from me!
    Kan tänkas att jag vill beställa en myssa till brorsonens födelsedag..... Har inte betämt modell än dock.... Puss

    SvaraRadera
  3. Usch ja minns den tiden.... Ang mössa tror du att den du har passar en kille på snart 2 spralliga år? Kram a

    SvaraRadera