måndag 9 april 2012

Att vara en lycklig "ass" värd!




Heeeej Sötisar

Äntligen!!!!!
Mannen har samlat pluspoäng och fixat en ny användare på datorn och därmed kan jag blogga
igen. JAG ÄR TILLBAKA!!!!

Hoppas att ni har haft en härlig påsk.
Min har varit fantastisk. Jag har tillbringat den med några av de bästa.

Speciellt lycklig blev jag när min bästa Sofia kom med snyggstolarna ni ser på bilderna.
Jag har länge velat ha sådana stolar och eftersom hon bor trångt och har några stycken på lager
så fick jag vara "ass"värd åt dem.
LYCKA!!!!

Doftljuset som ni ser på sista bilden åkte i kundvagnen när jag handlade på ICA i dag.
Luktar lagom....
Det gillas när det luktar lagom, inte för starkt inte för svagt inte för sött...ja ni fattar.
Ett bra doftljus helt enkelt.

Kram Frida



2 kommentarer:

  1. Ja o som jag har saknat dig här!! :) Men nu är ordningen återställd! Me like.

    Shit va fint ni har de... verkligen superfint! Stolarna är ju coolar o passar in!

    Jag rastar gärna dig någon dag på stans gator :) hihi.. säg bara till :P

    Nu ska jag kojsa så jag orkar med morgondagen! Natti o kramar till er busar <3

    SvaraRadera