fredag 13 april 2012

Barnsäkra Time!




Vi avslutar påsklovet med att hämta upp vår efterlängtade dotter i Jönköping.
Hon åkte till sin kompis i Borås i Onsdags.
Därefter bär det av till Rosenlundsbadet för att ha en göranågotallaifamiljendag!

Sen har jag fått tillåtelse att SPRINGA in på ikea och handla säkerhetsprylar för att
undvika att nyfikna Ollebus råkar illa ut i vårt hem....

Tack snälla Johan för att du låter mig SPRINGA in en SNABBIS...hahaha
Detta ska vara klart medan Johan och barnen går in till stadium för att köpa en kepa
till Simon så det är väl bara att önska mig lycka till då.
Kanske att jag får dra ner på tempot och se mig omkring om jag mutar honom med ikeakorvar...

Kram Frida

3 kommentarer:

  1. låter superhärligt med familjedag!!! :)

    Ja de är faan o allt de där...men hoppas de blir bra ändå...

    ha en härlig helg :) KRAMEN från oss <3

    SvaraRadera
  2. Hahaaha fy fanken att ikea alltid ska ligga under stress. Köpa en kepa tar ju 2 sec. Du o johan borde byta uppdrag......

    SvaraRadera
  3. Jag tror faktisk att det är omöjligt att ta en snabb runda på IKEA?! ;)
    Vad mysigt med familjedag! :)

    Helgen hade kunnat bli bättre, jag är genomförkyld och trött. Blir mys i soffan för min del i kväll :)
    Hoppas ni får en trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera