fredag 11 juni 2010

Gårdagens fynd


Hej Vänner
Mitt fynd igår blev en gammal florabok, har blivit inspirerad av en annan tjej som gjort en egen tavla av de vackra bilderna som man finner i boken. Den blev min för 10kr...
Kommer självklart en bild på resultatet framöver!
Nu är jag precis hemkommen från en skolavslutning som sent ska glömmas.
Trots att det var grått och trist väder så var det samma känsla i kyrkan, vet bara inte om jag orkar med att berätta att ...minnena måste hållas i huvudet...batterierna i kameran tog slut i kyrkan. Det kommer aldrig hända igen!
Tävlingen om kuddfodralet från h&m avslutas ikväll för nu ska jag först till Busfabriken och fira att mina barn har sommarlov!
Kram F

2 kommentarer:

  1. Du kan fynda du! Var hittade du floraboken till slut?
    Hoppas att ni busade ordentligt!
    Kram E

    SvaraRadera
  2. Jag hittade den på erikshjälpen, en endaste stod det i hyllan!!!! Den ropade mitt namn ; )

    Kram F

    SvaraRadera