onsdag 23 juni 2010

Kanske är det så att midsommar blir gul och prickig ändå.....


Hej Vänner
Det närmar sig midsommar!
Härligt med snaps nypotatis och sill
och all annat som hör där till
Barfotafötter i kittlande gräs
Snart ska midsommarstången kläs
Vackra blommor som Blåklint och prästkrage
Plocka 7 sorters blommor i en hage
Nu ska vi dansa under Sol och blå himmel
Härligt sällskap med goda vänner och vimmel
Sommarbarn, lekar och skratt
Ända tills det blir sent och natt....
Åååå vad jag längtar...
Tror bestämt att jag ska skina som solen i denna gula och vitprickiga klänning!
Tack J för hjälpen med att inhandla den!
Jag vill också tacka Marias mamma för att du tittat in på min blogg, kul att du gillade den! Du vet att det är såna som du som gör det hela lite roligare att blogga ; )
Trevlig midsommar önskar jag dig och alla andra godingar som tittar in hos mig.
Kram F

4 kommentarer:

  1. :) så lite så Frida, du kommer bli jättefin i den!
    Trevlig midsommar! KRAM Jessica

    SvaraRadera
  2. Ja, glad midsommar, gulprickigt blir jättefint! (firar lillkillsens fördelsedag på Lekeland så det blir inte så mkt midsommar i år, annars brukar jag allt tvinga på dem det mina norrbaggar ;)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Guu vad kul att jag har hittat in hit! Å vilken bra inredningssmak du har, riktigt kul blogg! Jag önskar jag hade lite av inredningsblodet i mina gener, men icke, ja får aldrig tet ;)
    Trevlig midsommar :)
    Kram Jennifer

    SvaraRadera