tisdag 29 juni 2010

Inspirationsbild


Hej Vänner

Numera kommer inläggen säkert inte varje dag utan mer när andan faller på.
Det beror såklart på att solen har valt att lysa på oss och att jag då passar på att njuta av den.
Nu närmar sig semestern med stormsteg och det är med blandade känslor man ser fram mot den. Skönt att ha den kvar framför sig för när den väl är här så går det oftast mycket fort!

När jag började blogga om mitt intresse för inredning så lovade jag mig själv att bara lägga in ett inlägg när jag kände att jag hade något roligt och inspirerande och skriva om. Det ska vara roligt att blogga inte något tvång.

Självklart kommer det komma ett inlägg då och då när jag känner att jag har något som jag vill dela med mig av men nu under sommaren så blir det inte varje dag. Jag ska bada och ha picnik med barnen, njuta och äta gott. Hoppas såklart på en och annan loppis och kanske rent av en husbilstur. I dag får ni en ruffig industribilds look som jag hittade i min inspirationsmapp på datorn. Vet tyvärr inte vart jag tagit den ifrån...aja baja! Men jag älskar den och skrivbordsstolen!

Kram F

2 kommentarer:

  1. Ha en underbar sommar... då ska man ha lite bloggvila ;D njuuuut! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja bilden var verkligen jättefin!

    Ha en skön semester och blogga när du vill och jag hoppas det blir flera gånger om dagen!
    Nä jag bara skoja, ska inte pressa dig!

    L.

    SvaraRadera