onsdag 30 juni 2010

Rea tips!





Hej Vänner


Har beställt dessa fina grejer hos Julia!

Blev sååå glad att jag hittade den turkosa lådan från house doctor till ett bra pris.

Den passar så bra hemma hos mig. Blev inspirerad av den gula texten på lådan och sprayade en lampa gul också men den får ni se en annan dag. Ja och i förbifaten la jag i en förvaringskorg som jag ska ha mina värmeljus i och en liten mini griffeltavla...det var inte svårt alls...ler.

Om ni vill kika på vad Julia har mer i sin shop så kan ni klicka här
Kram F





3 kommentarer:

  1. Fiiiiint :) Blev lampan bra? Mina blir snart orangea. Har köpt färg... På Mekonomen????! :)

    KRAM J

    SvaraRadera
  2. Jag blir så glad när jag läser det du skriver Frida :)Du är inspirerande!
    Kollade bilden på din hall och ser ju att du har målat om hallmöblerna. NICE! Jag kan säga att mina hallmöbler( som är likadana som era) är alldeles fulla av jackor och annat. Inte alls så piffig & fin som din!!!! Sköt om er alla 4! Kram kram// Mimmi

    SvaraRadera
  3. Hej Mimmi

    Du e söt! Det hänger jackor i min hall med! Hihihi ser inte alls ut som på bilderna....
    Så roligt att du gillar att läsa min blogg, blir väldigt glad när du lämnar små söta kommentarer : )

    Hälsa dina nära med! Kram F

    SvaraRadera