söndag 13 juni 2010

Kalas!


Hej Vänner!

I dag har det varit kalas på pilgatan! Det är min födelsedag i morgon så i dag har vi firat mig med grillat och jordgubbstårta och fina paket! Älskar kalas!

Jag har fått massa fina saker;
av min svägerska och Johans bror fick jag Loppisboken, en kanna och ett jättefint tårtfat som hon gjort själv av just loppis fat och kopp. JÄTTE FIIINT! Ni ser det på bilden längst ner till höger. En Leila rosa kanna att ha saft, slevar eller blommor i.

Av Maja & Simon fick jag en tvättkorg och en liten rostig krona att ha ljus i, gulliga barn!
Av min käraste Johan en staflilampa!

Av svärmor & Svärfar uppföljningen på Leilas kokbok one more slice...här ska bakas pizza, bröd å annat gott! En jättefin blomma i en vacker vintagekruka i grått att ha ute på min altan.

Av pappa en tavla och fina uteblommor.

Av min bror en kebabrulle.....hahaha en riktig stolle!

Tack för en jätte mysig dag!

Kram F

2 kommentarer:

  1. Grattis! Fina bilder och fina presenter. Måste bara göra ett sånt där kakfat, oj så fint! Helt i min smak.
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Tack Linda!

    Ja ett sånt kakfat måste du ha att duka upp på i sommar ; )

    Kram

    SvaraRadera