torsdag 17 juni 2010

Paket på posten!

Hej Vänner!
I dag när jag kom hem hade jag fått paket på posten!
Så spännande, känns som jag har fyllt år flera dagar i rad med alla fina presenter som dimper ner på alla möjliga sätt och vis. Att få paket på posten är verkligen hur kul som helst, brukar annars bara ligga en massa tråkiga räkningar i min låda MEN INTE I DAG!
Min fina syster hade skickat ett så supersnyggt halsband som hon gjort alldeles själv!
Tack söta rara du! Jag blev så glaaaad. Älskar den stansade rektangeln med familjens namn på!
Så lovley!!!! Alla var verkligen jättefina. Om någon som läser bloggen är intresserad så hör av er till moi så kanske jag kan ta upp en beställning....
Tusen tack än en gång sötpaj!

OCH som det inte var nog med det....lilla mamma hade också skickat en present!
Hur tuff var nu inte denna tårtspade?! Den är ju jätte rolig! Vem vill inte skära tårta med en högklackad sko? Tur att det är midsommar om en vecka så jag får prova att skära jordgubbstårtan med high heel cake server!
Tack finaste mamma!


Ha en underbar dag!
Kram F

1 kommentar:

  1. Åh men du så fina och... du jag blev såhääääär glad av din goaste kommentar!!! :)

    SvaraRadera