fredag 4 juni 2010

Grillar






Hej Vänner
I dag har det varit ännu en solig dag med massor av spännande upptåg!
Jag och en annan tjej har blivit fotograferade vid ett område med lite industrikänsla och det var jätte spännande. Ja... kanske inte just att posera för det är ju skitsvårt men det var intressant att se skillnaden på olika inställningar som duktiga L gjorde med sin kamera. Vilka vinklar hon tog kort från och skillnaden på om man använde en "reflexblixt" i silver eller guld eller inte alls.
Jag skulle så gärna vilja lära mig att fota... på riktigt alltså!
L ville provfota lite innan ett bröllop och vi två linslusar ställde upp. Jag hoppas på att kunna visa er framöver när jag fått ok från L.
Tack tjejer för en trevlig eftermiddag! Nu har vi som säkert så många andra grillat och på mina bilder ser man tydligt vad jag valt att fokusera en såhär varm dag hihihi.
Kram F

1 kommentar: