torsdag 12 augusti 2010

Firardags


Hej Vänner

I morgon fyller min stora kärlek J 30 år!
Har fixat den bästatste presenten till den finaste i världen för det är han värd.
Kan bara säga att jag ska se till att han slipper allt som har med inredning att göra.....
Nja inte allt, jag ska ju duka och plocka blommor och ta fram finservisen till kalaset i morgon men han kommer inte få något paket med saker till hemmet i iallafall....ler
I morgon är jag blog-ledig för då ska kärleken min få all uppmärksamhet.
Det är fredagen den 13:de i morgon....men jag väljer att tro att det blir en bra dag!
Kram F

2 kommentarer:

  1. Grattis till mannen! Det blir alldeles säkert en strålande dag! :D

    SvaraRadera
  2. Hälsa Johan och gratta på hans stora dag. Och det är okej att du tar ledigt för att fira din kärlek! Men bli inte borta för länge bara, då kommer jag bli tokig ;)

    Stora kramar Cilla

    SvaraRadera