fredag 6 augusti 2010

Tjuvkika får man...




Hej Vänner

I morgon har nog mitt nya soffbord torkat....
Mycket snyggt! Ser ut som en jättestor sytrådsrulle. Jag valde att behålla siffrorna och bokstäverna på rullen, fick fylla i med lite svart färg efter jag grundat. Blev lycklig i mitt hjärta!!! SNYGGT! Jag känner att jag fick något projekt utfört på semestern. Lider av tidsoptimist sjukan och tror att jag ska hinna allt...men inte då! Nu har jag i allafall ett sjudundrande snyggt bord!
Kanske får ni se hela vardagsrummet piffat och klart i helgen....
Kram F

2 kommentarer:

  1. Hejhej!

    Så fint bordet blev, blir säkert toppenfint på plats! :)

    Taggtrådskronan har jag köpt på en affär som heter Trolltyg som ligger i Uppsala. Det är Tove Adman som har designat den så om du går in på hennes hemsida finns det säkert info om återförsäljare nära dig. Kanske finns i nån nätbutik oxå! :) Älskar min lampa i alla fall så den kan varmt rekommenderas! Lycka till!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!

    jaa vårat nya bord vart jätte fiint:)

    Stora kramar och pussar Maja!

    SvaraRadera