tisdag 10 augusti 2010

Sommar med Ernst

Bilderna är lånade från hemmakanalen.se
Hej Vänner!

I senaste programmet av sommar med Ernst fastnade jag för hans idé med att gå ut i skogen och hitta en gran och göra den till klädhängare i hallen! Tycker om när skogen "flirtar" (citat från Ernst..hihihi) med det industriella skåpet som ska flytta in och fungera som klädförvaring i vår hall.
Jo jag målade nyss om min hallmöbel....men jag vill stänga in alla kläder, skor och cykelhjälmar
för att få ett lite "lugnare" intryck. Hur som helst så måste det finnas något för gästerna att hänga kläder på och när jag fick se denna gran så var det inte svårt att bestämma sig för att det var en sån gästerna ska få äran att hänga av sig sina jackor på.
Tur att man har en vän som har en svärfar med skog....hihihi. Alla kanske inte hittar en gran som passar till detta på marken.....



Kram F


4 kommentarer:

  1. När jag tröttnar på att bo ensam kanske jag kan få flytta in hos er ;) Det är ju sjukt hur mycket idéer du är fylld av!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Lilla söta Cilla!

    Då hoppas vi att jag vinner på Lotto snart så ska jag fylla hela mitt lilla uthus på gården med ideer och så kan du flytta in där och sticka sockor och baka och spela bra musik för mig ; )

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  3. ÅH, det låter underbart! =) Det ser jag verkligen fram emot. Köp en lott nu!

    kramar!

    SvaraRadera
  4. Ha ha vad söta ni är :) Cilla o du alltså. Jag kan sitta utanför läsa bok, dricka vin och stampa i takt till Cillas musik. För det är jag bra på ;)

    När du kommer hem från Turklandet då ska vi ut i skogen o leta gran Frida. Ha ha jag som sa till svärfar att vi behövde björkar men granar ska nog gå lika bra.

    Kram Jessica

    SvaraRadera