onsdag 4 augusti 2010

Vad är det för en da....


Hej Vänner
I dag fyller min minsta 7 år....
Vad hände? som jag brukar säga....
Synd bara att han fick feber i födelsedagspresent, stackars!
Han blev väldigt glad för sin platt-tv som han fick i födelsedagspresent av oss och farmor och farfar. Nu kan han äntligen sitta på sitt rum och spela tv-spel och se på film med sina kompisar.
Eftersom det är hans födelsedag så ska jag inte säga vad jag tyckte om att ta ner stringhyllan för att sätta upp en tv i hans rum.....
Ibland får man helt enkelt vara tyst och hålla god min.
I dag blir det kalas för släkten och sen har jag bara ett par dagar på mig att måla och fixa lite innan det är dags för jobb igen...Vad hände?
Kram F

3 kommentarer:

  1. GRATTIS till Simon! :) Ha riktigt fina och härliga sista semesterdagar nu min vän! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej, har en liten fråga, har du något speciellet program där du gör om dina bilder här på bloggen? :) De är så fina! Speciellt denna, med "ramen" runt omkring. Gillart! O din blogg är kalas:) Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Mikaela

    Roligt att du gillar bloggen och bilderna!
    Jag jobbar mest i photoscape men även i picnik.com som har mycket gratis alternativ att jobba med.

    Kram

    SvaraRadera