söndag 8 augusti 2010

Piffat och klart!

Nu är mitt bord på plats och sommarens loppisfynd har hamnat där på!


Mer loppisfynd pryder min nymålade knoppbräda, jo det är den som sonen sågade av i våras när han skulle bygga en lådbil.... Tur att den var så lång!

Älskade runda kudde som inhandlades på rean på indiska i Kalmar. Kudde med fransk text från H&M Home och sittkuddar i korgen från jysk.



Ny tvbänk!
Vi har satt upp Ikeas fläktskåp faktum på väggen.
Hade mina fundringar på att tapetsera luckorna med en gammal tidning men Johan tyckte de
var så fint som det var, lättstädat och stilrent! Så luckorna får vara vita....ett tag till i alla fall.



Inte en grön kudde så långt ögat kan nå....
Vi hann inte sy när jag var hos mammsen sist men jag är nöjd med mitt vardagsrum i svart vit och grå skala också!



Mattan är från H&M Home, får se hur länge jag orkar med en vit matta ; )
Nu ska jag njuta de sista timmarna på semestern och försöka skjuta bort den där klumpen i magen....att semestern tar slut i morgon och att det börjar bli mörkt och ruggigt ute redan.
Fy hundan vad träligt!
Kram F





2 kommentarer:

  1. Väldigt fint tycker jag med....! Du får till det i piffingen :) Kram mimmi

    SvaraRadera