lördag 11 februari 2012

Att bjuda på sig själv en helt vanlig lördagskväll!


 



Jo men visst förstår ni, detta är jag när jag tittar på film.
Folk har talat om för mig att jag har ett fantastiskt mimspel och att jag fyller i folks meningar
när de berättar saker för mig. Det är ju helt sjukt gjort detta...
Johan har levt ihop med mig i en herrans massa år och först i dag visar han mig hur illa det verkligen är...
Hahaha skit illa, jag dör!
Vilken sjuk människa!
Ha en trevlig fortsättning på denna lördagskväll.
Kram Frida

1 kommentar:

  1. hahahaha men shit va härligt! Här fick jag mig verkligen ett gott skratt :) De är illa om du sitter så där när du kollar film ;) hihi... visst i en mörk biosalong alldeles själv, ja då kanske de fungerar ;) hahaha! Så skön du är!

    Tack för din otroligt fina kommentar o ditt pepp. Kul att du hittat oss. Hittade hit in för någon vecka sen via Nicole (tror hon hade länkat). Mycket mysigt!

    Tyvärr missar vi veckans öppna förskola pga sjukhusvistelse. Men vi hoppas vara tillbaka redan nästa vecka :)

    Tack än en gång... suger åt mig av allt pepp <3

    varma kramar från mig o Lucas

    SvaraRadera