torsdag 9 februari 2012

Inspiration Barnrum








Det finns så mycket fint till barna att man storknar lite grann...

Just nu tänker jag såhär.....

en annan dag något annat..
sån är jag!

Vad gillar ni orange som färg?
Jag tokgillar!

Nästa helg ska jag till Stockholm minsann och träffa två godingar man gillar!
Då ska jag för första gången gå in i en h&m home butik, det ska bli spännande!
De prickiga och randiga förvaringspåsarna i svart och vitt kommer därifrån.
Jag tänker att jag ska hänga dem på väggen med lagom tunga leksaker i.
Elefantsparbössan hittar ni hos mokkasin
Elefantkudden kommer från svenskt tenn.
Bumlingen från atelje lyktan.
Stringhyllan Länna möbler.
Tapetdjur giraff hittar ni hos lollopard.


Kram Frida

2 kommentarer:

  1. Om den inte är såld eller om mitt minne lurar mig så har vi en sådan lampa i loppisen... ska kolla med din pappis.

    SvaraRadera
  2. JAAAA KOLLA MED PAPPA! Det vore ju grymt, man kan ju spraya den om den är i en annan färg!
    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera