tisdag 7 februari 2012

Mateus, barn och hus...





Oh my vilket ögongodis!!!! Har länge funderat över att börja samla på Mateus fina porslin.
MEN det finns ju en hel uppsjö av olika modeller och färger. Om ni frågar mig i dag så är jag förälskad i  just denna kombon. Samlar ni på denna serie? Hur har ni gjort, köpt enhetligt, två färger eller en massa olika? Jag kan verkligen inte bestämma mig.

Tusen tack till alla er som hållt tummarna för mina barn, inom två veckor får de ett brev om de har blivit tilldelade en av barnskådespelarplatserna på Astrid Lindgrens värld i sommar. Det är med spänning de frågar om posten kommit var dag efter skolan.

Vad gäller hus håller jag er på sträckbänken, här snurrar det i hjärnkontoret mest hela tiden och snart tror jag att vi vänt ut och in på alla möjligheter och omöjligheter med för den delen...Ingen kommer att vara gladare än vi när vi bestämt oss för hur vi ska göra. Två alternativ är nu strukna på listan.

Ha en fin kväll alla godingar!

Kram Frida

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för era goa ungar som Astrid skulle ha sagt (tror jag):)
    Ja, jag är en Mateusholic...samlar på olika färger..hittar ju för sjutton fina färger hela tiden..:) Lännamöbler har blivit min nya Mateuspimp:)) kram kram:)

    SvaraRadera