söndag 12 februari 2012

Se upp i backen å lite annat helgbestyr

















Underbara helg kom snart tillbaka!

Vi har åkt pulka, ätit körv och druckit varm choklad. Ätit massor med annat gott i mat och godisväg såklart och tittat på melodifestival. Simon har tränat hockey och Maja har varit i stallet och Vi alla har hunnit träffa våra underbara vänner som annars bor i Göteborg (men inte så länge till).

I morgon händer det andra spännande saker, återkommer om det....

Kul att så många varit inne och tittat på Fridas uttryckfulla film, tycker om att prata om Frida som att det vore någon annan i just detta sammanhang faktiskt. Jag skulle aldrig hålla på att se ut sådär...
Spännande att jag inte fått en enda kommentar på den också....


Kram Frida

3 kommentarer:

  1. Jag tycker också om att prata om mig själv i tredje person i vissa tillfällen. Men jag ska erkänna att jag fnissade lite när jag såg filmen ;) Jag tror dock inte att du är ensam om att köra mimspel till film. Jag gör nog det också är jag rädd. Kul är du i alla fall!

    Krams!

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att man inte är ensam!
    Ha en fin vecka Cissi!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt ni ser ut att ha haft det!! Pulka med barnen är alltid lika kul tycker jag

    SvaraRadera