tisdag 14 februari 2012

Att börja alla hjärtansdagen






Här har vi gjort det lilla extra på morgonen.
Jag har dukat fint och gjort  varmahjärtanmackor i ugnen.
Sen var det som vanligt juice, fil, flingor men på toppen låg det en vit belgisk choklad (i sötaste
nalleförpackningen)
som de kan längta efter i skolan i dag.

Vad glad jag är att jag har min goa familj.
Jag tycker att det är en bra dag dendär alla hjärtans dagen.
En dag då man får stanna upp och uppvakta nära och kära som man tycker om.
Jag gillar ju min familj alla dagar om året men tycker att det är härligt att få ge bort en liten
choklad och visa lite extra omtanke.

Olle och jag gör oss redo för att åka till Göteborgarna i Vibo.
Vi ska bjuda dem på våfflor å grädde innan de far hem igen.

Och i dag ska vi sy våra första barnvagnsmobiler...
Jag är så spänd så jag nästan kollar vippen, inspirationen flödar.

Ha en fin alla hjärtans dag alla raringar!

Kram Frida

4 kommentarer:

  1. Myyysigt <3 Hoppas ni får en härlig dag!

    Åh så kul!
    Jag har ju lagt en beställning - glöm inte det;) hihi...

    Puss

    SvaraRadera
  2. Vilken fin mamma du är Frida <3

    SvaraRadera
  3. gud så mysigt det ser ut! Älskade när min mamma gjorde sånt för mig och min bror när vi var barn, det var mysigt att Alla hjärtans dag inte bara var till för mamma och pappa :)

    SvaraRadera
  4. Å det har verkligen varit en helylle dag!

    Tack Charlotte men jag är nog mest som vilken mamma som helst, jag är trött och lite less ibland också men det skriver man ju inte så gärna om. Du är en nog en minst lika go mamma tror jag!

    Hej Jody! Ja det är ju det man hoppas, att de ska minnas när det blir lite äldre ; )

    Kram till er alla!

    SvaraRadera