tisdag 14 februari 2012

Liten sneak peak






Här är hon, min kompanjon och söta vän Ida.


Våra första prototyper...



Vi kör så det ryker....

Skrattar lite åt mig själv, hur kunde jag tro att vi skulle hinna med att sy upp ett lager mobiler i dag.
Det ska ju för hundan matas, bytas blöja, gosas och lekas däremellan.
Olle tycker inte om sin mamma så mycket i dag...
Han tycker att hon är en socialt missanpassad sytant.

Next time så måste hans pappa vara med tror jag bestämt.
Oj oj oj man tänkte det kommer bli plättlätt, men det är en del trix som man kommer på
på vägen så att säga. Bra att Ida har lite bättre tålamod än jag.

Hon är sådär härligt lugn medan jag blir lite lätt svettig och otålig...hahaha
Vi har bestämt namn nu...men det håller vi på ett tag till.
Detta är bara en liten sneak peak.
Nu ska vi beställa våra egna märken och när vi blivit lite varma i kläderna så kan ni få
shoppi shoppi.

Om ni är sugna på att lägga en beställning går det såklart bra men det är lite leveranstid ännu...
Cornelia och Linda er har vi redan uppsatta på listan ; )

Varje mobil / vagnleksak kommer att vara unik, precis som våra små barn.
Det kommer inte bli lätt att skiljas från dem ska jag erkänna.

Tack för i dag fina Ida.
Vi är ett bra team, du å jag!

Kram Frida


8 kommentarer:

  1. Jag vill också upp på listan för beställning!
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Duktiga ni är! :) fast iofs trodde jag inget annat ;)

    SvaraRadera
  3. Men gud så gulliga! Jag hoppas att ni håller på länge! ;)

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna köpa en, urgulliga / grannen :)

    SvaraRadera
  5. Jag vill också stå på beställningslistan :-). Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Jag säger som Emma; håll på länge :)

    SvaraRadera
  7. Tack snälla för era kommentarer och beställningar tjejer.
    Roligt att min granne också vill ha en ; )
    Emma och Cissi, det hoppas jag med. Bara hjälp till att sprida ryktet när vi blivit varma i kläderna så ska vi nog överleva ; )

    Ha det gott!
    Kramen

    SvaraRadera