tisdag 21 februari 2012

Gofika med mina favvokillar








I dag har jag varit nere på stan med mina favoritkillar.

Vi har ätit semla såklart!

Simon tog en semla med vaniljfyllning i och han åt den som vilken hamburgare som helst haha.
 Olle fick morots sticks och frukt och så tog han ett snack med söta Frida som jobbar på bakfickan också.

Gluffsar ni er någon semla i dag vänner?

Jag skulle lätt ta en till semla om jag blev tillfrågad trots att provhytterna i Stockholm verkligen skrek åt mig att låta bli.....

KRAM Frida




2 kommentarer:

  1. Provhytterna skulle inte ha släppt in mig ens Frida ;) Känner mig som en stor stor semla med extra grädde hela jag!!! Mumsigt värre ;)

    Hoppas ni har ett härligt sportlov vännen! Hinner vi med en lunchdejt snart framöver?!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Simon verkade gilla den där semlan;) Å lille olle bolle bus!! Sötnosen han! KRAM till er!

    SvaraRadera