onsdag 15 februari 2012

En kärleksförklaring




Till Kung Fu Panda ; )

Känner mig lite snorig i dag och har även fått "sax" hand.
Ni vet en del får tennisarm och musarm men jag har visst klippt "lite"
och därmed min saxarm. När jag nu stoppar in min hand i en sax så gör det
AJ som tusan, men det är det värt!
Har man inspiration så har man liksom.

Jag tror att jag måste skaffa en riktig tygsax, det går lite trögt med mina pappers och
baconsaxar hahahah

Jag älskar dem små barvagnsleksakerna, de är alla så coola på sitt lilla vis.
Olle gillar också så det är ju ett toppenbetyg.

Vi har nu fått Nio beställningar....FRÄÄÄÄNT!

Tack för alla söta små hälsningar och beställningar.

Stor kram till alla som stöttar oss och ha en finfin kväll!

Kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar