måndag 20 februari 2012

Stockholm i mitt hjärta...
















Nu är vi hemma igen och det hade väl varit riktigt klämmigt att skriva borta bra men hemma bäst
men det besparar jag er eftersom jag inte alls känner så just nu.

För om du hade frågat mig om husplaner och annat i dag så hade jag nog svarat
att jag tror vi ska flytta till Stockholm, närmare bestämt gamla stan i Stockholm.

Vi har haft det så otroligt bra, roligt, avslappnat och skönt!
Ja visst är det så det ska kännas när man varit och hälsat på sina vänner, då vet man att
de är samma lika om ni förstår vad jag menar. Ett bra betyg är väl att ha vänner som inte ser några som helst problem med att bjuda hem en livlig familj på fem till sin lilla tvåa.
Vi har hunnit med mycket på en helg, ja allt vi ville göra har vi gjort och det
med några av de bästa!

Tusen tack för denna härliga helg Sofia och Olov.
Vi ses snart igen!



KRAM Frida

4 kommentarer:

  1. Stora Nygatan ger minnen; hur många gånger har jag handlat åt Henke på Sound Pollution på Just St Nygatan? men det var några år sedan..

    SvaraRadera
  2. Hihihihi vi var där och tittade, vilken nostalgitripp ; )

    SvaraRadera
  3. Men hjälp va fint skrivet :) världens bästa helg hade vi också och det va så härligt att få hänga utan att man ska hinna hälsa på nån annan också samma dag. Vi längtar tills vi bor nära. Och som sagt, stockholm har också en vardag... Men åk hit när ni vill, vi blir bara glada av era nyllen. Puss på da

    SvaraRadera
  4. Jag längtar också tills vi bor nära men fram till dess ska vi hälsa på ett par gånger till. Jag trivs grymt bra i er närvaro...same same men diffrent ; ) Puss

    SvaraRadera