söndag 9 maj 2010

Ikea Nyhet

Bild från Ikea



Hej vänner


I dag har jag varit på min lilla Majas dansuppvisning, jag blir alltid så där fånigt rörd....
skulle kunna börja tjuta av stolthet. Hon e ju så duktig och fiin!
Även när de mindre barnen som har rytmisk lek springer runt i ring iklädda tigerkostymer så blir jag så rörd. Ja jag får väl helt enkelt bjuda på det!
Måste ju skriva att jag även tränat i dag! Så kul att ha börjat igen, ränderna går aldrig ur en gammal tiger hahahaha!!!


Nu på kvällen va jag inne på Ikeas hemsida och hittade några nyheter som jag skulle kunna tänka mig. Typ en lampa till...fniss. Tycker om lampor....om ni inte redan förstått det av tidigare inlägg. Den skulle sitta fint på väggen i Simons rum, då kan barnen leka ögonläkare! Det skulle dem nog gilla.


Den hamnar på min önskelista!

Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar