söndag 23 maj 2010

Skrytväggen Klar!

































Hej Vänner
Woila! Grymt nöjd är jag med denna skrytvägg som fick sin plats på vitmålad panel i trappan. Nästan så jag ville dricka mitt kaffe i trappan i dag...hihihi
Så nöjd med de små skorna som hänger på den handsmidda spiken, de rostiga bokstäverna och mitt & tecken blandat med foton på oss. Vilken kombo, me like! Den skäggiga farbrorn är min pappa, hjärtat i detta hus!
Det är tack vare honom som vi hade möjlighet att köpa detta renoveringsobjekt!
Han har lagt många timmar i vårt hus och vi kommer att vara evigt tacksamma för det, älskar dig pappsen!
Kram F




8 kommentarer:

  1. Nöjd ska du vara! Jättefint!!!

    SvaraRadera
  2. JÄTTAFINT! Duktiga duktiga du <3

    Kram J

    SvaraRadera
  3. Superfint, Frida!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Fina ni vad ni e rara, det glädjer mig så när ni lämnar era små söta kommentarer!
    Det är ju ni läsare som gör det hela lite roligare. Stor Kram till er alla!

    SvaraRadera
  5. Du är verkligen duktig Fridis! Jag blir så himla inspirerad av dig och dina verk :) Kramar!

    SvaraRadera
  6. Verkligen jätte fint collage..du har känsla helt klart!! Kul att du gillar Artprintsen, ser att det defenetivt måste fungera i ditt hem..Kanske vi får se Bugbox på bloggen snart :-)

    SvaraRadera
  7. Tack Frida du är en Pärla. Älsakr dig, gubben och barnbarnen. Har foto på din farmor och farfar som du kan ha på din bildvägg.
    Kram Pappsen.
    Sofie hälsar så gott.

    SvaraRadera
  8. Sötpappa! Vill gärna ha ett kort på farmor och farfar. Hälsa tillbaka till Sofie.
    Kram F

    SvaraRadera