måndag 24 maj 2010

Ruffigt is da shit!




Hej vänner!

Nytt ruffigt tillskott låg i min brevlåda i dag! Denna gamla reggskylt får sin plats på Simons rum! Ska måla om ett skrivbord svart och hade tänkt placera en liten tavellist att ha denna snygging på. Letar också förbrilt efter en gammal kulram att räkna på... helst en sliten brun. Men om jag hittar en annan kan jag alltid spraya den i svart eller GULT. Är det någon som ser en kulram eller som har en hemma som ni vill bli av med så hör mer än gärna av er!
Skylten kommer från NORRGÅRDEN Inredning & Design.
Kika in på deras sida om ni inte gjort det tidigare. Snälla rara Susanne skickade den till mig på posten efter att jag sett dessa fina skyltar på deras hemsida. Allt jag behövde göra var att maila.
I paketet fick jag även tre vackra kort med olika motiv från Norrgården.
Sååå fina, vände på dem och fick se att det var Magdalena Björnsdotter som fotat, klicka HÄR för att se hennes underbara portfolio.
over and out, KRAM F

5 kommentarer:

  1. Det är loppis i Kisa den 5 juni. Det borde du hänga med på! Jag vet att det finns massa fina saker. Har liksom spanat lite i smyg... =)
    Kram E

    SvaraRadera
  2. Joooo det vill jag Emma!

    Vi kan väl höras för jag vill jättegärna följa med! Vad gullig du är som tänkte på mig...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tror att det börjar vid nio på lördagen. Och man måste vara där i tid! =) Jag hade tänkt att åka tåg så jag är i Kisa vid åtta. Hur låter det?

    SvaraRadera
  4. Det låter toppen, vad mysigt! Det blir som en liten utflykt ; ) Antingen åker vi tåg eller så tar vi min bil...jag tänker på om vi hittar något stort som måste åka med hem ; )
    Annars är tåg lite mysigt...

    Åååå vad jag ser fram mot detta!

    SvaraRadera
  5. Men det blir ju kanon! Har du mitt nummer? Vi får höras av när det närmar sig! Kom ni från tippen när jag såg er igår? =)
    Kram

    SvaraRadera