tisdag 18 maj 2010

Tävlar hos Norrgården....

Bild från Norrgården!

Hej Alla


I dag känner jag mig lite hängig och har inte fått mycket gjort alls....

Jag har varit ute och gått med min fina vän F på en riktig långpromenad.

Vi gick förbi ett litet "smultronställe" en antikaffär och jag såg något som jag letat efter länge i skylten!!! Berättar inte vad det är men lovar att visa framöver. Min rara vän köper den till mig i födelsedagskalaspaket....Söta F! Jag gillar dig!


Kom hem och fick se att Norrgården Inredning även lottar ut denna fina Kruka från Sturehofs Krukmakeri. Klart att jag vill vara med, gå in och tävla du med! Tävlingen håller på till den 21/5.
Kram F

2 kommentarer:

  1. Presenten står i bilen och väntar på dig! Ska vi inte fylla år snart? Det är så jobbigt att vänta på fina saker. Kram och puss på dig min fina Fridis. /F

    SvaraRadera
  2. Hej Hjärtat!

    Har dina födelsedagskaljspaket i säkert förvar här hemma med, hänga tvätt ska du få göra!

    SvaraRadera