torsdag 27 maj 2010

Tävling!


Hello Girls!
Fick se att jag nu har passerat 1000 besökare!
Mycket roligt tycker jag och vill fira det med en liten tävling!
Allt ni behöver göra för att vinna detta snygga kuddfodral från H&M är att lämna en liten kommentar då får ni en lott, lämnar ni en kommentar och länkar till min blogg får ni två lotter och dubblar chansen att vinna. Ni som länkar kopierar en av bilderna ovan och lägger i höger eller vänsterspalten på er blogg, glöm inte att berätta om ni länkar. Ni som inte har en blogg kan även ni få chans till två lotter, ni mailar min bloggadress till tio vänner och skickar en kopia till min mail...
Jag drar en vinnare fredagen den 11/6...
Good Luck!
Kram F

6 kommentarer:

  1. Oj, det var avancerade grejer... ;D Men jag vill gärna vinna fodralet så jag slänger mig på! :D Länkar självklart! :D Dessutom tänkte jag lägga till dig i min blogglista om det är ok! :D

    SvaraRadera
  2. vet inte vart min kommentar har tagit vägen, så jag lägger här en ny. Jag vill självklart vara med o vinna det fina kuddfodralet. Jag har själv ingen blogg, så jag nöjer mig med en lott. Måste berömma din blogg, den är helt underbar, Jättefina bilder o full med inspiration. Kramizar Sofie Helge

    SvaraRadera
  3. Men så klart jag vill vara med och tävla!
    Och jag ska nog maila lite oxå så besöksantalet kan stiga ännu mer! =)
    Kramar E

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag har precis hittat till din fina sida. :-)
    Vill jättegärna vara med och tävla.
    Har länkat till din tävling från min sida.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Självklart vill jag vara med och tävla om det fina kuddfodralet, passar på och berömma dig Frida till din fina blogg.
    Jag har ingen egen blogg men jag tänker skicka din bloggadress till 10 av mina vänner.
    Kram!

    SvaraRadera