lördag 15 maj 2010

Tine K

På denna bild är det förstås lampor som jag inte skulle tacka nej till.
Ett sånthär bord skulle jag även vilja att min pappa snickrar åt mig.



Vitt med jordnära detaljer...me like a lot!


Bordet här med samma patina som på min stege och på mitt nattduksbord

Härligt med soffan som kontrast mot det vita!




Älskar plåtskåpet!!!



Hej Vänner!
I dag har varit en såndär dag som jag snart vill glömma!
Ni vet när inget riktigt funkar som det ska.
Vi har satt lister i hallen...
Det är vid såna tillfällen man inte finner det lika charmigt med hus byggda på 20-talet!
180 graders vinkel??? Ehh näe....
Tog fram gräsklipparen och jaha bensinen läckte ut....
Nya tag i morgon!!!!
Nu drömmer jag mig bort till Tine K´s hem och önskar att det var mitt.
Se och njut av dessa bilder som kommer från sköna hem.
Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar