lördag 22 maj 2010

Skolavslutningskläder






Hallå där!
I dag har jag tillbringat det mesta av dagen i min trädgård....men jag är långt ifrån färdig!
Rensat och trimmat i flera timmar, ja så jag fick vattenblåsor i händerna....stackars mig hihihi.
Jag har även varit nere på stan och köpt en jättefin linne skjorta och gubbsmeck till Simons skolavslutning, tänk att han börjar ettan till hösten....
Jag gillar hans outfit med jeans shorts, linneskjorta, smeck och alldeles egna converse som klickades hem för halva priset (erbjudande på ellos).
Majas klänning har ni redan sett men den är så söt så jag bjuder på en bild till.
Jag har dock inte hittat några skor. Letar efter bruna sandaler, hittar bara svarta och vita... Har ni tips på vad som skulle passa till denna lilla klänning så hör gärna av er. Hittar inget bra här i stan. Jag tänkte ta med mig barnen och fota dem efter skolavslutningen. Har ni några bra tips på vart jag ska ta vägen, något fint ställe runt Vimmerby. Kan vara vid vatten eller i någon skog. Skulle bli jätteglad om jag kunde få lite tips är ju själv inte härifrån från början.
Nu ska jag ut och springa!
Kram F

2 kommentarer:

  1. Hejsan
    Kul att hitta in här på en sån mysig blogg.
    Roligt med ännu en inredningstjej i lilla Vimmerby!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du får välja Maja käder.. "Jag är ute efter ett par bruna sandaler". Det kan man säg att jag INTE får. Skit också, för vi har inte riktigt samma smak jag o lilla fröken Ella :)
    KRAM J

    SvaraRadera